Algemeen, nieuwe patient
Alleen met een verwijsbrief van uw huisarts kunt u een afspraak maken. Na verwijzing door huisarts wordt u binnen 3 werkdagen gebeld door onze polikliniek medewerkers om een afspraak in te plannen. Wacht u aub ons telefoontje af.
Wilt u zelf online een afspraak inplannen? Dit kan voor een groot deel van de verwijzingen op het BovenIJ patiënten portaal. Log in met uw DigiD op mijn.bovenij.nl met het verwijs (ZD) nummer dat u bovenaan de verwijsbrief vindt.
Bent u al eens eerder gezien door een van onze KNO artsen? Plan dan aub een afspraak bij de KNO arts die u eerder behandelde!
Als nieuwe patiënt heeft u nodig voor een afspraak:
- Verwijsbrief (verplicht!) van uw huisarts (digitaal (Zorgdomein ZD) of op papier)
- Geldig legitimatiebewijs (paspoort, identiteitsbewijs of rijbewijs). Dit geldt ook voor kinderen vanaf de geboorte
- Bewijs van verzekering (pasje) van uw ziektekostenverzekeraar
- Pasfoto, wordt gemaakt bij inschrijving aan inschrijfbalie in de centrale hal (rechts naast de receptie)
Voorafgaand aan uw bezoek kunt u via het BovenIJ patiënten portaal uw gegevens invoeren en aanpassen. Log in met uw DigiD op mijn.bovenij.nl . Daar zorgt u dat uw persoonlijke, huisarts en apotheek gegevens correct zijn. Dit bespaart u tijd op de dag van uw poli bezoek.
Uw zorgverzekeraar staat het niet toe dat u wordt behandeld zonder geldige verwijzing of volledige inschrijving in het ziekenhuis. Zorg dat dit geregeld is zodat u voorkomt dat u de rekening zelf moet betalen.
Algemeen, bekende patient
Wanneer u door uw huisarts wordt verwezen met een nieuwe zorgvraag dan geldt bovenstaande informatie. Voor het verzetten van een afspraak of maken van afspraak voor een klacht waarmee u onder behandeling bent, graag contact opnemen via de Beter Dichtbij app. U krijgt dan binnen 2 werkdagen een reactie.
Geplande afspraken kunt u inzien via het MijnBovenIJ patiënten portaal, Log in met uw DigiD op mijn.bovenij.nl .
Om de belasting van de telefonische bereikbaarheid te beperken bel alleen met 020-6346212 wanneer u met bovenstaande opties geen antwoord op uw vraag krijgt.